PROGRAM
14 czerwca – piątek
1800 – Kolacja
1850 – Spotkanie organizacyjne (sala konferencyjna)
1930 – Msza św. – zabieramy ze sobą komże
– Nabożeństwo czerwcowe i pacierz
2045 – Wieczór Filmowy (sala konferencyjna)
2300 – Spoczynek
15 czerwca – sobota
630 – Pobudka
700 – pacierz i Msza św. – zabieramy ze sobą komże
800 – Śniadanie
900 – Ćwiczenia i turniej łuczniczy (boisko w Lasku)
1230 – Obiad
1320 – Wyjście na boisko (zbieramy sie na parkingu w lasku)
1400 – Rozpoczęcie rozgrywek piłki nożnej
1800 – Kolacja (ognisko w Lasku)
1930 – Spotkanie ze Srtażą Pożarną z Niepokalanowa
2030 – Adoracja Najświętszego Sakramentu
– Nabożeństwo czerwcowe
– Pacierz i zakończenie adoracji
2110 – Wieczór filmowy (sala konferencyjna)
2230 – Spoczynek
16 czerwca – niedziela
720 – Pobudka
750 – pacierz (sala konferencyjna)
800 – Śniadanie
900 – Quiz biblijno liturgiczny
1000 – Ogłoszenie wyników Turniejowych i wręczenie nagród
– pakowanie rzeczy
1130 – msza św. (zabieramy ze sobą komże)
– Nabożeństwo czerwcowe
1230 – Obiad
1300 – Zakończenie i rozjaz
INFORMACJE
-
Organizator zjazdu:O. Sylwester Maria Gąglewski
Tel: 781 213 240
E – mail: bratsylwek@gmial.com -
Każda przyjeżdżająca grupa pozostaje pod stałą opieką swojego opiekuna przez cały czas trwania zjazdu, również nocą. Opiekun ponosi całkowitą odpowiedzialność za swoich podopiecznych.
-
Zgłoszenia grupy dokonuje Ojciec opiekun na specjalnym formularzu (POBIERZ), który należy wysłać na adres: bratsylwek@gmail.com. Ze względów organizacyjnych termin zgłoszeń upływa 31 maja. Formularz wypełniamy na komputerze.
-
Spotkanie odbędzie się w Niepokalanowie Lasku ul. Teresińska 32 96 – 515 Teresin.
-
Na nocleg mamy zarezerwowany cały dom rekolekcyjny, jeśli ilość uczestników przekroczy liczbę miejsc, w grę wchodzą jeszcze karimaty i śpiwory. Zainteresowani zostaną poinformowani.
-
Ewentualne ubezpieczenie grupy opiekunowie załatwiają we własnym zakresie.
-
Uczestnicy powinni zabrać ze sobą następujące rzeczy:
-
-
Pasta i szczoteczka do zębów
-
Bielizna na zmianę na 3 dni
-
2 ręczniki
-
Chusteczki
-
Mydło i szampon
-
Ubranie uroczyste do kościoła
-
Buty do Kościoła
-
Ubranie codzienne w tym coś cieplejszego: bluza, długie spodnie
-
Kurtka przeciwdeszczowa
-
Czapka z daszkiem od słońca
-
Buty do chodzenia po domu
-
Klapki pod prysznic
-
Strój sportowy np. dres, krótkie spodenki
-
Obuwie halowe do gry na boisku z powierzchnią poliuretanową
-
Komżę
-
Legitymację szkolną
-
Lekarstwa (Jeśli są brane na stałe. O takiej sytuacji trzeba poinformować Ojca opiekuna i wyjaśnić jak i kiedy je podawać)
-
Lekarstwa przeciwalergiczne (Dotyczy alergików. O takiej sytuacji również trzeba poinformować Ojca opiekuna i wyjaśnić na co dziecko jest uczulone oraz jak i kiedy podawać lekarstwa).
- Tym razem nie zabieramy śpiworów
-
Bidon na wodę
-
Ochraniacze piszczeli – dla osób biorących udział w turnieju piłkarskim
-
Łaskę uświęcającą (być po spowiedzi)
-
Opiekunowie mają obowiązek dopilnować by uczestnicy brali udział we wszystkich punktach programu.
-
Koszt pobytu 220 zł. od osoby.
-
tURNIEJ PIŁKI NOŻNEJ
-
TERMIN SPOTKANIA: 14 – 16 CZERWCA 2024 R. DZIEŃ ROZGRYWEK I TURNIEJU ŁUCZNICZEGO TO: 15 CZERWCA (SOBOTA)
-
ROZGRYWKI ODBĘDĄ SIĘ NA BOISKU PRZY UL. POŁUDNIOWEJ W TERESINIE (BLISKO LASKU).
-
W ROZGRYWKACH MOGĄ UCZESTNICZYĆ JEDYNIE MINISTRANCI POSŁUGUJĄCY W PARAFIACH FRANCISZKAŃSKICH.
-
MECZE BĘDĄ ROZGRYWANE PO 8 MINUT.
-
DRUŻYNY: 4 ZAWODNIKÓW + BRAMKARZ + REZERWOWI. Z KAŻDEJ KATEGORII WIEKOWEJ MOŻE PRZYJECHAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNA DRUŻYNA O ILE JEST ODPOWIEDNIA LICZBA OSÓB W ODPOWIEDNIM WIEKU.
-
ILOŚĆ ZAWODNIKÓW REZERWOWYCH JEST NIEOGRANICZONA.
-
DRUŻYNA MOŻE PRZYJECHAĆ ZE SWOIMI KOSZULKAMI, WAŻNE BY BYŁY JEDNAKOWE.
-
OBOWIĄZUJE OBUWIE HALOWE.
-
PICIE I WYŻYWIENIE ZAPEWNIAJĄ ORGANIZATORZY.
-
SĘDZIOWANIE ODBĘDZIE SIĘ WEDŁUG OFICJALNYCH PRZEPISÓW GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ.
-
ZA WYBRYKI CHULIGAŃSKIE NA BOISKU LUB W CZASIE TRWANIA SPOTKANIA, CAŁA DRUŻYNA BĘDZIE ZDYSKWALIFIKOWANA.
-
W CZASIE CAŁEGO POBYTU WYMAGANA JEST STAŁA OBECNOŚĆ OJCA OPIEKUNA.
-
W CZASIE ROZGRYWEK JAK CAŁEGO POBYTU ZAWODNIK ZOBOWIĄZANY JEST DO POSIADANIA DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI (LEGITYMACJI SZKOLNEJ).
-
W SYTUACJACH WĄTPLIWYCH, CO DO ROZGRYWEK JAK I CAŁEGO PROGRAMU, ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO OSTATECZNEJ DECYZJI.
-
DRUŻYNY KOMPLETUJEMY Z UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WG PONIŻSZYCH KATEGORII WIEKOWYCH:
I KATEGORIA: SP KLASY I – III
II KATEGORIA: SP KLASY: IV – VI
III KATEGORIA: SP KLASY: VII – VIII