Scroll Top

Ministranci 2025

PROGRAM

13 czerwca – piątek
1800 – Kolacja
1850  – Spotkanie organizacyjne (sala konferencyjna)
1930 – Msza św. – zabieramy ze sobą komże
– Nabożeństwo czerwcowe i pacierz
2045 – Wieczór Filmowy (sala konferencyjna)
2300 – Spoczynek
14 czerwca – sobota
630 – Pobudka
700 – pacierz i Msza św. – zabieramy ze sobą komże
745  – Śniadanie
830 – Wyjście na boisko (zbieramy sie na parkingu w lasku
900 – Rozpoczęcie rozgrywek piłki nożnej
1230 – Obiad
1330 – Wyjazd do parku rozrywki: Julinek
1900 – Kolacja (ognisko w Lasku)
2030 – Adoracja Najświętszego Sakramentu
        – Nabożeństwo czerwcowe
– Pacierz i zakończenie adoracji
2110 – Wieczór filmowy (sala konferencyjna)
2230 – Spoczynek
15 czerwca – niedziela
720 – Pobudka
750 – pacierz (sala konferencyjna)
800 – Śniadanie
900 Quiz biblijno liturgiczny
1000 Ogłoszenie wyników Turniejowych i wręczenie nagród
pakowanie rzeczy
1130 – msza św. (zabieramy ze sobą komże)
– Nabożeństwo czerwcowe
1230 – Obiad
1300 – Zakończenie i rozjaz

INFORMACJE

  1. Organizator zjazdu:
    O. Sylwester Maria Gąglewski

    Tel: 781 213 240
    E – mail: bratsylwek@gmial.com 

  2. Każda przyjeżdżająca grupa pozostaje pod stałą opieką swojego opiekuna przez cały czas trwania zjazdu, również nocą. Opiekun ponosi całkowitą odpowiedzialność za swoich podopiecznych.
  3. Zgłoszenia grupy dokonuje Ojciec opiekun na specjalnym formularzu (POBIERZ), który należy wysłać na adres: bratsylwek@gmail.com. Ze względów organizacyjnych termin zgłoszeń upływa 31 maja. Formularz wypełniamy na komputerze.
  4. Spotkanie odbędzie się w Niepokalanowie Lasku ul. Teresińska 32, 96 – 515 Teresin.
  5. Na nocleg mamy zarezerwowany cały dom rekolekcyjny, jeśli ilość uczestników przekroczy liczbę miejsc, w grę wchodzą jeszcze karimaty i śpiwory. Zainteresowani zostaną poinformowani.
  6. Ewentualne ubezpieczenie grupy opiekunowie załatwiają we własnym zakresie.
  7. Uczestnicy powinni zabrać ze sobą następujące rzeczy:
    • Pasta i szczoteczka do zębów
    • Bielizna na zmianę na 3 dni
    • 2 ręczniki
    • Chusteczki
    • Mydło i szampon
    • Ubranie uroczyste do kościoła
    • Buty do Kościoła
    • Ubranie codzienne w tym coś cieplejszego: bluza, długie spodnie
    • Kurtka przeciwdeszczowa
    • Czapka z daszkiem od słońca
    • Buty do chodzenia po domu
    • Klapki pod prysznic
    • Strój sportowy np. dres, krótkie spodenki
    • Obuwie halowe do gry na boisku z powierzchnią poliuretanową
    • Komżę
    • Legitymację szkolną
    • Lekarstwa (Jeśli są brane na stałe. O takiej sytuacji trzeba poinformować Ojca opiekuna i wyjaśnić jak i kiedy je podawać)
    • Lekarstwa przeciwalergiczne (Dotyczy alergików. O takiej sytuacji również trzeba poinformować Ojca opiekuna i wyjaśnić na co dziecko jest uczulone oraz jak i kiedy podawać lekarstwa)
    • NIE ZABIERAMY ŚPIWORÓW
    • Bidon na wodę – najlepiej podpisany
    • Ochraniacze piszczeli – dla osób biorących udział w turnieju piłkarskim
    • Łaskę uświęcającą (być po spowiedzi)
    • Opiekunowie mają obowiązek dopilnować by uczestnicy brali udział we wszystkich punktach programu
    • Strój kąpielowy – jeśli w paru rozrywki ktoś będzie chciał skorzystać z parku wodnego
    • Koszt: 240 zł. + 120 zł. za dojazd i wejściówka do parku rozrywki „Julinek”

tURNIEJ PIŁKI NOŻNEJ

  • DZIEŃ ROZGRYWEK to 14 CZERWCA (SOBOTA)
  • ROZGRYWKI ODBĘDĄ SIĘ NA BOISKU PRZY UL. POŁUDNIOWEJ W TERESINIE (BLISKO LASKU).
  • W ROZGRYWKACH MOGĄ UCZESTNICZYĆ JEDYNIE MINISTRANCI POSŁUGUJĄCY W PARAFIACH FRANCISZKAŃSKICH.
  • MECZE BĘDĄ ROZGRYWANE PO 8 MINUT. (czas może się zmienić w zależności od ilości drużyn)
  • DRUŻYNY: 4 ZAWODNIKÓW + BRAMKARZ + REZERWOWI. Z KAŻDEJ KATEGORII WIEKOWEJ MOŻE PRZYJECHAĆ WIĘCEJ NIŻ JEDNA DRUŻYNA O ILE JEST ODPOWIEDNIA LICZBA OSÓB W ODPOWIEDNIM WIEKU.
  • ILOŚĆ ZAWODNIKÓW REZERWOWYCH JEST NIEOGRANICZONA.
  • DRUŻYNA MOŻE PRZYJECHAĆ ZE SWOIMI KOSZULKAMI, WAŻNE BY BYŁY JEDNAKOWE.
  • OBOWIĄZUJE OBUWIE HALOWE.
  • PICIE I WYŻYWIENIE ZAPEWNIAJĄ ORGANIZATORZY.
  • SĘDZIOWANIE ODBĘDZIE SIĘ WEDŁUG OFICJALNYCH PRZEPISÓW GRY W PIŁKĘ NOŻNĄ.
  • ZA WYBRYKI CHULIGAŃSKIE NA BOISKU LUB W CZASIE TRWANIA SPOTKANIA, CAŁA DRUŻYNA BĘDZIE ZDYSKWALIFIKOWANA.
  • W CZASIE CAŁEGO POBYTU WYMAGANA JEST STAŁA OBECNOŚĆ OJCA OPIEKUNA.
  • W CZASIE ROZGRYWEK JAK CAŁEGO POBYTU ZAWODNIK ZOBOWIĄZANY JEST DO POSIADANIA DOKUMENTU TOŻSAMOŚCI (LEGITYMACJI SZKOLNEJ).
  • W SYTUACJACH WĄTPLIWYCH, CO DO ROZGRYWEK JAK I CAŁEGO PROGRAMU, ORGANIZATORZY ZASTRZEGAJĄ SOBIE PRAWO OSTATECZNEJ DECYZJI.
  • DRUŻYNY KOMPLETUJEMY Z UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH WG PONIŻSZYCH KATEGORII WIEKOWYCH:

I KATEGORIA: SP KLASY I – III

II KATEGORIA: SP KLASY: IV – VI

III KATEGORIA: SP KLASY: VII – VIII

Pobierz

Galeria